នរណាខ្លះជាទីផ្សារគោលដៅចម្រុះនៃបរិយាបន្នហិរញ្ញវត្ថុ?
ភ្នំពេញ៖ ក្រុមកសិករ (៣៣%) និងក្រុមមានមុខរបរផ្ទាល់ខ្លួន (២០%) គឺជាទីផ្សារគោលដៅធំបំផុតនៅកម្ពុជា។ ទោះជាយ៉ាងណាក្រុមមានមុខរបរផ្លូវការ ១១% នៃប្រជាជនពេញវ័យដែលជាទីផ្សារគោលដៅតូចតែមានកម្រិតបរិយាបន្នខ្ពស់បំផុត (៨៨%) ហើយបន្ទាប់មកគឺក្រុមមានមុខរបរផ្ទាល់ខ្លួន (៨២%)។ ការប្រើប្រាស់សេវាហិរញ្ញវត្ថុផ្តល់ដោយគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងទៀតមានភាពប្រហាក់ប្រហែលគ្នានៅគ្រប់ទីផ្សារគោលដៅលើកលែងតែក្រុមមានមុខរបរផ្លូវការប៉ុណ្ណោះ ដែលប្រើប្រាស់សេវាហិរញ្ញវត្ថុផ្តល់ដោយគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុផ្សេងទៀត (៣២%) ទាបជាងទីផ្សារគោលដៅដទៃទៀត។ ក្រុមអ្នកនៅក្នុងបន្ទុក (១២%) និងក្រុមមានមុខរបរក្រៅផ្លូវការ (១០%) ប្រើប្រាស់សេវាហិរញ្ញវត្ថុពីគ្រួសារនិងមិត្តភក្តិច្រើនជាងគេក្នុងការគ្រប់គ្រងជីវភាពហិរញ្ញវត្ថុ៕
(ដកស្រង់ពីសៀវភៅ«យុទ្ធសាស្ត្រជាតិស្តីពីបរិយាបន្នហិរញ្ញវត្ថុឆ្នាំ២០១៩-២០២៥»ដែលបានទទួលការឯកភាពពីគណៈរដ្ឋមន្ត្រីក្នុងសម័យប្រជុំពេញអង្គនាថ្ងៃទី១២ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០២១៩)